Kaip žiniasklaida ir influenceriai 10 kartų padidina savo pajamas naudodami AI… (ne viskas yra taip, kaip Jums sakoma)
Pakelkite ranką, jei girdėjote vieną iš šių:
- Jei nesinaudojate ChatGPT, atsiliksite nuo visų.
- Naudokite šiuos 20 AI įrankių, kad taptumėte nepralenkiami.
- Uždirbkite 10 tūkst. per mėnesį naudodami tik GPT-4.
Arba galbūt jūsų draugų rate teikiama pirmenybė šioms temoms:
- Ar žmonės sugebės suvaldyti dirbtinį intelektą?
- Netrukus dirbtinis intelektas ateis ir pakeis daugybę darbo vietų, todėl žmonės bus bedarbiai ir negalės pasivyti.
- Tokie modeliai kaip GPT bus naudojami apgaudinėti žmones ir manipuliuoti jais.
- Kas iš tiesų valdo dirbtinį intelektą? Kam jis priklauso?
Aplinkui yra labai didelis fonas įvairios informacijos ir neprofesionalui tai gali pasirodyti painu. Viena vertus, turime žmonių, kurie skelbia, kad šie modeliai (DI) yra didžiausias dalykas žmogaus istorijoje nuo elektros atsiradimo laikų ir pakeis verslą (įvaldę ChatGPT tapsite milijonieriumi).
Kita vertus, „GenAI“ taps kažkuo daugiau -„Terminator“. Pasirodo, kad mokymo modeliai, susiję su didelėmis žmonių duomenų grupėmis, yra egzistencinė rizika (įdomu, ką tai sako apie žmoniją)?
Išduosime jums paslaptį – didelė informacijos sklaida, kuri susijusi su DI turi tikslą– uždirbti iš jūsų pinigus. Šiame straipsnyje apžvelgsime, kaip dirbtinio intelekto dezinformaciją – tiek ažiotažą tiek negatyvumą – naudoja žmonės ir žiniasklaidos įmonės, kad sukurtų baimės ir dezinformacijos aplinką, siekdami jus supainioti ir įtraukdami Jus paimant išteklius – jūsų laiką, pinigus ir dėmesį.
Situaciją gerai iliustruoja tekstas esantis nuotraukoje žemiau:
Kaip AI dezinformacija yra pelninga
Prieš gilindamiesi į specifiką, apžvelkime bendrą žmonių pelno iš AI dezinformacijos apžvalgą. Galiausiai bet kokia „AI Hype” forma, nesvarbu, teigiama ar neigiama, daro tris dalykus:
- Sukuria skubos jausmą – jei nenaudosite GPT, atsiliksite… Išties mūsų protas labai silpnas tokio pasiūlymo atžvilgiu, todėl, kai tik tai išgirstame, mūsų protas veržiasi imtis veiksmų. Arba skaitant neigiamą informormaciją internetinėse svetainėse – kas jus įtikins, kad dirbtinis intelektas yra egzistencinė grėsmė, kuri sunaikins visuomenę.
Nėra geresnio būdo sutelkti žmones, nei pasakyti, kad kažkas tuoj sugriaus jų gyvenimus (arba dėl to, kad kažkas yra toks geras, kad atsiliksite, jei jo nenaudosite, arba dėl to, kad kažkas yra taip blogai, kad gali sunaikinti žmoniją).
- Iškraipo lūkesčius – kiek žmonių bando atsiųsti jums vadovus, kaip su AI padaryti 10 kartų daugiau? Jei jie tikrai buvo tokie produktyvūs, kodėl jie patys neįgyvendina patarimų ir nepagamina daugiau. Dažnai tai kyla dėl bandymo jums ką nors parduoti – kursą, produktą ar tiesiog jų buvimą socialinėje žiniasklaidoje.
Kiek dirbtinio intelekto ekspertų pastaruoju metu išlindo iš medžio darbų, kurie pakeis jūsų gyvenimą, jei stebėsite jų socialinę žiniasklaidą? Galų gale jie visi teigia, kad jūs (neturėdami tikrų įgūdžių) per kelias minutes puikiai padarysite tai, su kuo žmonės (turintys realius įgūdžius) kovoja valandų valandas.
- Paryškina tam tikrus veiksnius – paskutinio punkto atšaka, tačiau dažnai matome, kad klaidinga informacija puošia tam tikras darbo dalis, ignoruojant tikrovę. Tai naudojama žmonėms parduoti gyvenimo būdą. Ryškus to pavyzdys yra visi verslininkų/dienų prekybininkų kursai, kuriuose teigiama, kad per kelias trumpas darbo valandas pasieksite šešiaženklius skaičius.
Dirbdami su dirbtiniu intelektu, tai matome kursuose, kurie per 60 dienų jus „parengs pramonei“ nuo nulio, arba įtakingus asmenis, kuriems atrodo, kad norint tapti mašininio mokymosi inžinieriumi vienintelis reikalavimas yra kopijuoti „LangChain“ vaizdo įrašus arba „Medium“ tinklaraščius internete.
Galiausiai visa tai sukelia nemažai problemų –
- Dezinformacija užklumpa žmones, kurie jai yra labiausiai pažeidžiami – pradedantiesiems, esantiems sunkioje situacijoje ir kitiems žmonėms, kuriems reikia išeities. Šiems žmonėms trūksta išteklių kritiškai mąstyti, kad būtų išvengta sukčiavimo, ir pasisakyti už save, kai viskas nepasiseka.
Deja, daugelis iš šių aukų užsidega manydami, kad nesėkmė buvo jų kaltė, o ne išpūstų lūkesčių / grobuoniškų pažadų pasekmė.
- Rinką užplūdo žmonės, kurie nesupranta temos arba tik iš dalies supranta. Šiems žmonėms dažnai trūksta pagrindinių žinių, kad galėtų nustatyti savo įgūdžių trūkumus ir nuolat tobulėti. Tai pablogina visų susijusių suinteresuotųjų šalių padėtį, įskaitant tuos žmones, kurie dabar yra įstrigę srityje, kuri neatitinka jų gebėjimų / interesų ir visada atsilieka.
AI Bum’ai ir AI kritikai
AI Bum’ai: pernelyg pasitikintys technikos specialistai, giriantys savo AI sistemas (AI Boosterism).
Asmeniui, parduodančiam jums visą „gražiai nupieštą paveikslą”, nerūpi. Jie parduoda jums melagingus pažadus ir palieka jums spręsti pasekmes. Dabar apžvelgsime keletą žiaurių pavyzdžių, kurie parodo, ką aptarėme ir kaip tai sukelia rimtų problemų.
AI Kritikai: pernelyg savimi pasitikintys ir sugalvotų bausmių skelbėjai, kaltinantys visas AI sistemas žiaurumais (AI doomerizmas).
Kaip AI Bumas naudojamas uždarbiui gauti
Galų gale, abiejų tipų AI ažiotažas pritraukia dėmesį ir erzina emociškai, todėl jūsų būsena yra puiki pardavimui. Ištirkime, kaip abiejų atvejų šalininkai gauna naudos iš atitinkamų ažiotažų rūšių.
Kaip užsidirbti iš AI Bumo
Žmonėms, maitinantiems dirbtinio intelekto ciklą, tai naudinga keliais pagrindiniais būdais. Pirma, paimkite LinkedIn influencerius, tokius kaipZainas Kahnas. Anksčiau jis vadino save kaip rinkodaros / produktyvumo vaikinu „LinkedIn“, tačiau po ChatGPT atsiradimo Zainas dabar tapo galutine visų šių dienų savęs tobulinimo versija – ChatGPT guru. Dabar save vadinantis „AI vaikinu“, Zainas pasakoja, kaip 10 kartų padidinti produktyvumą naudojant 20 naujų AI įrankių kiekvieną savaitę. Pažiūrėk į Naujausius Zaino įrašus, kur jis paskelbė apie paieškos sistemos ir „Google“ mirtį (ne pirmą kartą FYI) –
Zain’as taip pat patogiai vengia bet kokios kritikos / klausimų, retkarčiais pasislėpdamas už gynybos „Turiu 100 tūkst. sekėjų“ užuot kalbėdamas apie savo idėjų pranašumus.
Jei nutuokiate apie dirbtinį intelektą, tai iš karto turėtų suskambėti daugybe pavojaus varpų. Ir galėtume pakalbėti apie tai, kaip „Google“ turi labai pažangius LLM arba kad paieška ir kalbos modeliai atlieka labai skirtingas užduotis. Bet mes tai padarysime paprastai. Pažvelkime į pirmąjį revoliucinį papildinį – AskYourPDF, kuris atsakys į klausimus, pagrįstus PDF.
Pažvelkite į šią iškarpą, kurioje matome tam tikrų niuansų. Kūrėjai savo dokumente labai aiškiai nurodė, kad net turėdami labai aiškius užklausimus „Prompt” ir paprastą informaciją GPT viską sugalvojo. Taigi dar negalime 100 proc. skelbti apie „AskYourPDF“ įrankio patikimumą. Norėdami patikrinti resultato kokybę, vis tiek turėtumėte perskaityti tekstus, o tai iš esmės nugali AI esmę.
Vertinant daugelį įrankių galime įžvelgti panašių tendencijų. Tai yra, negalima aklai pasitikėti visa informacija ir įrankių tikslumu.
Visi įrankiai ir pluginai yra dar pakankaimai jauni. Todėl Kūrėjams reikia suteikti daugiau naudingo laiko įrankių tobulinimui.
Kodėl aklai nepasitikėti rekomendacijomis
Pasirodo, šioje erdvėje galima užsidirbti daug pinigų. Influenceris turintis nors ir sąlyginai nedidelį, bet aktyvių sekėjų ratą (33 tūkst. prenumeratorių), gali užsidirbti beveik 6 tūkst. USD per mėnesį reklamuodamas šiuos produktus.
AI Bumo metu, labai svarbu atsitraukti per žingsnį atgal ir gerai pasvarstyti: Ar reikia to įrankio… Koks mano tikslas naudoti šį įrankį… Kokios yra alternatyvos….
Visada, kai vyksta bumas ir apilnkuj ir yra sukilę emocijos mes gauname ne tai ko iš tiesų reikia. Mus paveikia reklama ar dezinformacija. Yra daug apgaulės, ir manome, kad tai turėtų būti viešinama.
Dažnai savo srities profesionalai pristatydami ir siūlydami produktus ar darydami apžvalgą atskleidžia ar jie gavo paramą iš gamintojų(ar laida yra remiama). Taip pat ir įvardina galimas rizikas ar galimus nepasiteisinusius lūkesčius.
Atidarykite socialinės erdvės kanalus ir matysite daugybę pranešimų, kuriuose GPT pristatomas kaip sidabrinė kulka, pradedant pardavimų didinimu, pagalba įvertinant sudėtingų sprendimų privalumus ir trūkumus, netgi padėti kurti ištisas įmones ir sugalvoti geriausių idėjų. .
Kitas, jau truputį slūgstantis bumas, kai influenceriai naudojosi „Deep Learning“ ažiotažu, norėdami parduoti jums nepamatuotus pažadus. Antraštės skambėdavo taip: „Sukurkite ir PARDUOKITE savo AI modelį! 500–10 000 USD per mėnesį (labai paprasta!) . Arba kursai, kuriuose žada išmokyti duomenų analitikos mokslų per 6 mėnesius ir galėsite dirbti „freelanceriu” iš bet kurios pasaulio vietos.
Iškarpoje žemiau, pateikta detalesnė informacija, kodėl taip neveikia.
Aš baigsiu šią dalį čia. Dabar pakalbėkime apie dvynį – AI Criti-Hype.
Kaip pelnomasi iš AI Kritikos
Kaip ir „AI-Bumas”, „Kritikų-Bumas” yra labai pelningas verslas. Jei žmonės jau tiki, kad AI yra visagalis, nesunku juos įtikinti, kad AI ateis ir sunaikins jų gyvenimus. Liūdna tai, kad šie žmonės dažnai save laiko proto žmonėmis ir visada vadovaujasi logika, o ne primestomis teorijomis.
Pateikus save kaip aštrų priešmasinės liaudies maištininką, lengva pritraukti AI Bumo sukurtą dėmesį ir parduoti savo dideles bauginančias saugumo rizikas. Ir čia, žaidimas yra tas pats – sukuriamas ažiotažas, pasinaudojama tuo, kad užsitarnautų tą mielą socialinės žiniasklaidos įtaką, kalbėdami, gamindami ir kurdami kursus, ir mėgaudamiesi savo šlove bei turtais. Štai kodėl matome skambius pavadinimus, tokius kaip „AI yra kaip žmogaus intelektas“. Nes tai pritraukia, generuoja paspaudimus ir emociškai sujaudina žmones. Puikiai tinka, kai nori jiems ką nors parduoti.
Skambiai pranešama, kad dirbtinis intelektas kelia labai realią socialinę riziką ir žalą. Pažvelkite į šią lentelę, kurioje pateikiama, kai kurių AI keliamų pavojų apžvalgą.
Ir grįžkime prie AI Kritikos šalininkų, bandančių įspėti jus apie AI pavojų. Retai, jei kada nors, jie kalba apie šias problemas ir apie tai, kaip jie daro žalą šiuo metu. Vietoj to jie nusprendžia sutelkti dėmesį į fantastiškus scenarijus, kurie turi mažai įtakos realybei.
Norėdami gauti ryškų šios situacijos pavyzdį, prisiminkite **tą atvirą laišką**, kuriame kalbama apie būtinybę pristabdyti AI, galingesnį nei GPT-4. Įžvalgiame straipsnyje –Klaidinančiame atvirame laiške apie mokslinės fantastikos AI pavojus nepaisoma tikrosios rizikos, autoriai labai teisingai nurodė, kad laiškas ir jo šalininkai klaidina, nutolstama nuo klausimų. Jie turėjo gražią lentelę, apibendrinančią kontrastą tarp realios ir spekuliacinės rizikos, susijusios su šiais AI įrankiais.
Baimė yra galingas rinkodaros įrankis, o kritika yra tik – rinkodaros triukas, siekiant pritraukti dėmesį ir galią. Jis naudojamas siekiant sulėtinti plėtrą, centralizuoti AI valdžią tam tikroms grupėms ir kasdienius žmones įbauginti dėl šio baisaus naujo dalyko, nuo kurio turime būti apsaugoti. Pažiūrėkite į laišką, ir tokių yra ne vienas, apie tai, kaip „AI Doomerizmas” sugriovė gyvenimą.
Trumpai tariant, šiek tiek daugiau nei prieš 2 metus aš „scrolinau” apie AI galimus ir nesąžiningus scenarijus žmonių atžvilgiu, skaičiau straipsnius apie argumentuotus scenarijus; ateis superintelektas, pasakysite jam „padaryk mane laimingu“ ir bum, AI stimuliuoja jūsų smegenų dalį, kuri gamina dopaminą amžinai.
Tai sukėlė *nepaprastą* panikos priepuolį, kai aš iš esmės atsisakiau gyvenimo, bijodamas kažkokio nesąžiningo AI, kuris tiesiog išliks gyvas amžinai..Kiekvieną kartą, kai bandžiau susidoroti su savo baime, mintis gyventi, kaip „Maticoje” amžinybę prieš mano valią. Aš kažkaip išgyvenau mokyklą, bet kaip gyvensiu netrukus nežinau…
Šią temos dalį baigiame. Vienas dalykas turėtų būti aiškus – abiejų rūšių ažiotažas galiausiai pasiekia tą patį. Ir jie vadovaujasi tuo pačiu žaidimu, kad įtrauktų jus į savo ažiotažų ciklus. Prieš baigiant, norėtume pasakyti vieną paskutinį dalyką apie klaidingą informaciją – kaip dezinformacija slepia tikras sistemų problemas. Ši skiltis ypač svarbi tai skaitantiems „Instagram“ aktyvistams, nes jūs visi dažnai prisidedate prie šios situacijos.
Kaip klaidinga informacija slepia tikrąsias sistemos problemas
Kai socialinėse temose dominuoja dezinformacija, gera valia diskutuoti apie sistemų tobulinimą tampa sunku. Paimkite AI meno pavyzdį, kuris buvo mėgstamiausias interneto pomėgis, kol ChatGPT tapo juo. Matėme, kaip keli žmonės kritikavo šias AI meno sistemas teigdami, kad jos „kopijuoja“ menininkus savo duomenų rinkiniuose, o dirbtinio intelekto meno generatoriai, tokie kaip „Midjourney“ ar „Stable Diffusion“, tiesiog kopijuodavo savo mokymo pavyzdžius ir nežymiai juos pataisydavo. Šie žmonės norėjo užtikrinti, kad menininkams už tai būtų atlyginta.
Jei suprantate, kaip veikia AI generatoriai, tokio pobūdžio teiginiai yra neteisingi. Ir tai yra gaila, nes iš tikrųjų vagiami menininkai, kai kalbama apie AI meno generatorių kūrimą, tik ne taip, kaip teigia šie aktyvistai internete (tikrasis metodas apima ne pelno siekiančios organizacijos naudojimą siekiant apeiti autorių teisių įstatymą, o tai yra daug subtiliau. nei vagystė). Sutelkdami dėmesį į supaprastintą temą „AI vagia“, sugadintoms sistemoms lengviau nukreipti kritiką dėl semantikos ir techninių dalykų. Jei tikslas yra iš tikrųjų pakeisti, tai nėra idealu. Tiems, kurie domisi, kaip iš tikrųjų vyksta vagystė ir ką galima padaryti norint ją ištaisyti – skaitykiteMenininkai įgalina AI meną – ar nereikėtų jiems kompensuoti?
Deja, šiomis dienomis matome tą patį su AI. Garsiausi balsai yra tie, kurie parduoda ažiotažą ir tai daro įtaką realaus gyvenimo veiksmams. Tikimės, kad mes pamatysime, kaip analizuoja sveikesni balsą.
Ko gero mintyse klausiate, o ką daryti? Išties AI ateina ir tai galingas įrankis. Žiūrėti galima per dvi prizmes: viena, kaip galiu pasinaudoti AI įrankiais, kad pasiekčiau geresnius rezultatus ir išleisčiau mažiau ar sutaupyčiau laiko; kitas, kokie įrankiai yra išleidžiami, kad suprasti galimas rizikas karjerai, verslo plėtrai, konkurencingumui.